Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

zondag 20 april 2008

Babykatjes!

Het is weer zover!!
Ze zijn er weer, die schattige kleine wolletjes...
Veel te vroeg in het jaar, straks weer met veel te veel maar toch zo ongelooflijk schattig!

Gisteren kreeg ik telefoon, of ik plaats heb voor 4 mini-katjes?
Natuurlijk...
Ik dus snel naar het asiel in Oostende om de hummels op te halen!
En wat zijn ze klein...
je vindt ze ook terug op mijn space:
http://avonturentamino.spaces.live.com/blog

4 superkleine minikatjes, zo groot als muisjes, in een doos gevonden...
Echte wegwerpkatjes dus!
Vreselijk dus en ik mag er niet te lang over nadenken want dan word ik kwaad!
Deze kleintjes hebben een mama!
En ze hebben eigenlijk alle recht om bij die mama groot te worden, als ze dan toch al geboren moesten worden!

Enfin, het helpt hen en mij niet vooruit als ik me kwaad maak!
Dus is het zaak, ze ze goed mogelijk op te voeden tot prachtige sociale speelse katjes!
Dan begint de zoektocht naar een eigen thuis voor elk van hen!
Maar zover zijn we nog lang niet!
Nu eerst groeien...

4 opmerkingen:

Unknown zei

Dag Chantal en Ludo,

ik wou jullie nog even laten weten hoeveel respect ik voor jullie inzet heb.Met BamBam gaat alles prima.Bedankt voor de goede zorgen toen hij ook nog zo klein was als een muis.
Groetjes
Rik

knoddiebol zei

Hallo Chantal en Ludo

Bedankt om jullie te ontfermen over die kleine schatjes. Zonder jullie waren ze ten dode opgeschreven.

Groetjes
de vinders van de 4 schatjes

Trees zei

Hoi chantal en Ludo

Blijkbaar terug aan de start...
Mochten jullie er even tussenuit willen...wij willen altijd komen 'kittensitten' (woord uitgevonden door Liente)

Poezeknuffel
Trees en Liente

igauna zei

respect,
ik ben ook zo'n dieren zot
heb net 2 schildpadden kunnen redden bij mensen die er niet voor zorgden ? zot kom je er gewoon van als je soms ziet hoe mensen met dieren omgaan.
als dat klein schattig rost katje een katertje is zou ik het heel graag adopteren "hopen maar"