Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

maandag 24 november 2008

Regenboogbrug, waarom...

Weet niet wat te zeggen, wat te schrijven...



Daarnet is mijn kleinste liefje naar de regenboogbrug vertrokken!



Zijn broertje en zusjes achterna!



Maar hoewel het al de hele dag duidelijk was dat dit niet zou lukken, toch doet het ongelooflijk veel pijn...

Waarom, waarom?
Was je te klein, te zwak, was dit jouw destiny, was dit jouw les voor mij?
Kleine ster,
je laat me stilstaan bij mezelf, bij wat en wie ik ben, bij vragen als: waarom, wat is het doel
Ik weet gewoon, je bent niet zomaar in mijn leven gekomen, er niet zomaar uit vertrokken.
Ik ben blij dat ik 5 dagen lang voor jou mocht zorgen, ben blij dat je in mijn leven kwam!
Zo mooi dat je vannacht heel zachtjes begon te spinnen...
Kleine ster, ik vergeet je niet!

Maar tegelijk zijn daar gevoelens van pijn, van kwaadheid, van triest zijn omdat het me niet lukte, van falen.
Ik wou je zo graag zien groeien en bloeien!
Wou ik teveel??
Heb ik te lang gewacht?
Heb ik iets fout gedaan?
Kon ik jouw sterven voorkomen?
Er zijn rationele antwoorden en die zijn soms goed en vaak juist maar niet vanavond...
Nu wil ik even filosofisch zijn, even stilstaan bij mijn kleintjes!
En bij mezelf.
Gisterenmiddag was nog zo hoopvol!
Op bezoek bij kleine Elias die het schitterend doet!!
Alleen de kleintjes als Elias die nu een warme en liefdevolle thuis hebben, ondanks hun moeilijke start in het leven, die houden me vandaag overeind.
En hoewel ik nu denk, dat het genoeg was dit seizoen, dat ik nu echt op en de batterijen leeg zijn, toch weet ik ook dat 1 telefoontje ervoor kan zorgen dat ik gewoon weer doorga...
Want elk kitten is het waard!

Elk leventje verdient een kans.



En elk kleintje, hier en op de regenboogbrug, heeft een eigen plekje in mijn hart...
Voor Satine, Angel, Artemis, Mikadootje en de piepkleine maar heldere sterretjes die deze 4 schatjes waren!
Bij elke regenboog die ik zie denk ik aan jullie en weet, jullie zijn elke moeite meer dan waard...

...bonne nuit cher enfant
dans tes langes blanches
repose joyeux en rêvant des cieux
quand le jour reviendra
tu te réveillera
quand le jour reviendra
tu te réveillera...
...so close your eyes now and rest
may these hours be blessed
close your eyes now and rest...
With love...












Geen opmerkingen: