Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

zondag 25 april 2010

Tienermama Loonah!



Mijn wonderpoesje!
Wat is ze zelf nog klein, mijn lieve mooie Loonah!









Een kleuter nog bijna, een tienermamatje!
Ze had het zo erg moeilijk, wist niet wat ze met haar kleintjes aan moest, wist helemaal niet wat
nu plots moest met die kleine wriemelende en piepende kleintjes.

Geduld, liefde, warmte hebben haar het geheim van moeder zijn, geleerd...
Het was onbeschrijfelijk mooi te zien hoe mijn kleine tiener plots een echte mama werd...
Tranen over mijn wangen, alleen bewondering voor dit wonder!
Ondertussen zijn Loonah en haar 2 prachtkleintjes al 2 weekjes in de opvang.
Ze zijn gewoon super!
Luca en Lisa groeien als kooltjes!
Hun oogjes zijn nu helemaal open en ze hebben een superfel stemmetje.
Loonah is een supermama geworden, ze laat haar kleintjes niet in de steek!
Ze is gek op ze en haar aanwezigheid stelt ze gerust.
Vandaag is het alleen genieten van zoveel moois...
Straks vertellen de kleintjes hun eigen verhaal (in het kittendagboek),
vandaag kan ik alleen vol bewondering naar hen en hun mama kijken...
Ik geniet van het wonder dat leven is!
Straks nog heel wat meer kittenverhalen!
Saartje en haar baby's, klein weeskittentje Diesel en mijn heel erg bange mama met haar pasgeboren spinnertje...

1 opmerking:

Anoniem zei

hey chantal

wij hebben spijtig genoeg minder goed nieuws
kleine sylvanis heeft vannacht het leven gelaten Hij is in onze armen gestorven en we zijn echt super aangeslagen ons kleine mannetje had waarschijnlijk een ernstige vorm van epilepsie en dat hebben we jammer genoeg veel te laat ontdekt. Ik kan je vertellen dat hij in men armen is gestorven en niet veel pijn heeft gehad hij ademde moeilijk en toen ik hem oppakte heeft hij het leven gelaten alsof hij wachtte tot ik zij dat het goed was om te gaan. we zullen hem zeker en vast missen het wordt een mooie ster aan de hemel die er is bijgekomen vannacht

Groetjes
Elizabeth en Joeri