Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

zondag 20 september 2009

Knuffel voor Romeo en nieuwe opvangertjes


Dag Romeo,

Dag mijn allerliefste knuffelkat!
Speciaal vandaag een hele warme knuffel voor jou, mijn liefste kater!
Vandaag, 19 september net 8 jaar geleden dat we jou, onze allergrootste schat moesten laten gaan...
En al lijkt het misschien lang geleden, ik herinner me nog elke minuut van die dag.

Maar vandaag geen pijn, alleen lachen als ik aan je denk.
Alleen mooie herinneringen aan een prachtige kat!
Jij zorgde er ergens voor dat vandaag al deze kleine hummeltjes hier mogen opgroeien!
Romeo, door mijn liefde voor jou ontdekte ik hoe lief ik katten heb!

Sinds enkele dagen opnieuw kleine hummeltjes in opvang!
Amor en Azarro, prachtige grijsgetijgerde katertjes , binnen gebracht in het asiel door de politie van Bredene die ze gillend op straat vond.
Totaal van de kaart kwamen ze in de opvang, doodsbange kleine katjes.
Vandaag spelen en spinnen ze!
Nog een beetje groeien en dan kunnen ze naar een eigen toffe thuis!



Dit is Azarro








En dit is broertje Amor



De dag erop een noodoproep voor een piepklein hummeltje!

Dit is ons Bobientje!
Ze weegt 298 grammetjes!
Nu ligt ze lekker op mijn schoot te doezelen.
Bobientje is net 3 weekjes oud, ze drinkt haar flesjes lekker leeg en probeert al zelf op haar kattenbakje te gaan (vandaar de korreltjes op haar neusje, op de foto...)
En Kosmo en Gipsy?
Die zijn gewoon om op te eten!
Ze spelen en rennen en doen gewoon super zotte dingen.
En dan, uitgeteld, vind je ze terug, leker slapend...




En dit is wat ook ik nu ga doen.
Slaap lekker!


Geen opmerkingen: