Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

zondag 31 augustus 2008

Genoten van een zonnige zondag en.. van kittens!




Het is stil in huis!

Simba 's speeltjes kom ik overal tegen en ik mis hem als ik de trap opga of aan het opruimen ben.

Overal waar ik was, was simba!

Zou hij dit ook doen in zijn nieuwe huisje?

Ik weet dat hij het goed doet!
Er zijn zo goed als geen probleempjes tussen hem en Felix, katje des huizes en kittentje van vorig jaar!

Gewoon supertof!!


De minitjes vinden het niet zo erg zonder simba,
hij speelde gewoon veel te fel met hen.

Dus ik vermoed dat het voor hen een verademing is, de rust, de kalmte, alle aandacht en zoveel speeltjes...



Noisette is vandaag eindelijk ietsie pietsie beter!

Diarree lijkt duidelijk minder en ze eet nu zelfs alleen en met smaak!

Ben blij want dit ziet er goed uit!


De 3 kleine speelvogeltjes groeien als kool, zijn nog gek op flesjes maar kunnen ook best zelf eten!

Ze vliegen de kamer door, springen in het rond en liggen 10 minuten later dicht tegen elkaar aan te slapen...


Kat zijn moet zalig zijn... tenminste in een warme thuis!

1 opmerking:

Unknown zei

Hey Chantal en Ludo,

Alles ok met jullie?
Hier gaat alles super goed.Spoetnik en BamBam zijn beste maatjes.Ik wou gewoon even laten weten dat ik laatst geen mail met foto's kon sturen omdat jullie inbox vol zat.Kan je me anders een ander e-mail adres geven zodat ik jullie nog een paar foto's kan bezorgen?Voor het moment heb ik het hhel druk maar ik zal zeker nog iets laten weten ivm het beloofde etentje :)
Groetjes,
Rik, BamBam en Spoetnik