Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

maandag 23 november 2009

Veel geluk mijn liefjes!


Banjo en Bailey...
Ze zijn met hun gatje in de boter gevallen!

Mijn lieve aparte spinnertjes hebben hun eigen thuis!
Het voorbije weekend werd het plots een stuk stiller in de opvang.
Bailey en Banjo vertrokken elk naar hun eigen verwenadresje!










En verwend zullen ze vast en zeker worden...
Het was best een beetje vreemd om ze te zien vertrekken.
Maar tegelijk voelt het goed aan!
Bailey woont lekker samen met Stitch en Sammie.
Gezellig met hun 3tjes in een groot huis, volop ruimte om te ontdekken en te spelen.
Maar hoewel onze flinke Bailey de grootste is, is hij ook het bangste.
De eerste dag komt hij niet onder de zetel vandaan.
Hopelijk is het snel beter!
Ik blijf er alvast van overtuigd!
Even mijmeren over deze kleine spruit!
Zo zag zijn pootje eruit toen hij bij ons kwam, een vieze gapende wonde, vol etter.

Ondertussen zie je er niks meer van!












Dag mooie BAILEY...
En ik ben/blijf overtuigt dat hij straks helemaal went en gewoon geniet van de warmste en leukste plekjes!
En ook Banjo vond een eigen thuis!
Hij verbleef al even bij ons en nadat de vorige reservatie afsprong, was ik al een beetje aan het idee gewend dat hij waarschijnlijk gewoon bij ons zou blijven.
Niet dus...
Toen een mooie adoptiekans voor hem kwam mocht ik niet egoïstisch zijn!










Voor Banjo betekent het gewoon een eigen toekomst, een eigen thuis en heel veel liefde!
Hoe zou ik hem dit kunnen/willen ontzeggen?
En dus, zaterdagmorgen was het zover, valiesjes gepakt, op naar het avontuur...


Dag Banjo (nu Kareltje)


Ondertussen doen ze het al schitterend, mijn kleintjes!
Allebei met hun eigen karakter, hun eigen mogelijkheden.
Maar wat ben ik trots op ze!
En ik ben hun adoptiemama's heel erg dankbaar!
Ze worden heerlijk verwend en ze krijgen zoveel ruimte en begrip om te wennen!
Gewoon heerlijke adopties, heerlijke katertjes!
En ik geniet...van de mooie herinneringen, de fotootjes en filmpjes, de leuke mailtjes en van weten dat het geluk van deze (en van alle) liefjes net de reden is dat ik kittenopvang doe!
Mijn lieverdjes,
ik wens jullie een hemel op aarde toe!
liefs,
jullie opvangmama

Geen opmerkingen: