Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

zondag 31 januari 2010

Zondag is kattendag!


Zondag...

Zondag is echt 100% kattendag....


Dan is het echt tijd maken voor elk spinnertje, genieten van kattenknuffeltjes en kattenkopjes!




En naast de kleintjes die elke dag mijn volle zorg en aandacht vragen, zijn zondagen er ook om mijn eigen grote lieverds maximale aandacht te geven.





En reken maar dat ook zij genieten!
Ook zij kijken uit naar die heerlijke verwendagjes.

Zondagen zijn heerlijke dagen...



En natuurlijk blijven mijn mini's mijn volle aandacht krijgen!
Het gaat gelukkig de goede richting uit met Cassandra!






Kleine Sacha blijft wat hangen in gewicht maar hij eet en speelt nog als ne groten.
Dus voorlopig hou ik hem heel goed in het oog maar heb er wel vertrouwen in.


Cassandra moet duidelijk heel wat schade inhalen!
Overal komt ze me achterna.
En dan klimt ze gewoon omhoog tot ze lekker op schoot ligt of soms zelfs tot op mijn schouder.
Grappig en lief!
Maar probeer zo maar eens te koken...
Dus, dit weekend, alleen eenvoudige kost!




Ze komen er echt wel, deze 2 vechtertjes!


Een week vechten en twijfel is voorbij!
Cassandra haalt het!
Daarvan ben ik nu overtuigd.
En de allerkleinste pruts?
Die komt er ook wel, zeker van.
Alleen moeten ze nog heel wat inhalen, bijkomen en groeien...

Maar, we gunnen ze alle rust en tijd!
Ik ben dolblij dat we vandaag al zover staan.
Het blijft pijn doen als ik aan Annabelle en Babette denk.
Waarom zij niet?
Waarom mochten zij niet herstellen, waarom kregen zij geen kans om te vechten?
Tegelijk ben ik gelukkig dat deze 2 wel kansen krijgen op een mooie warme en liefdevolle toekomst!

Cassandra, een pienter en ongelooflijk lief spinnertje!
Zoveel liefde heeft ze nodig...

En waar Cassandra is, daar is ook Sacha!
Altijd in de buurt van grote zus.
Een kleine pruts, een echte kleine kitten nog maar wat een survivortje!
Aandoenlijk om te zien hoe ze elkaar nodig hebben.

Als ik terug denk aan 11 januari, de dag waarop ik deze spinnertjes in opvang kreeg, dan zie ik volgende filmpjes terug...


Geen opmerkingen: