Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

zaterdag 22 mei 2010

Een mooie dag!



Een speciaal gebeuren, een mooie dag!
Betoverend mooi...
Onze kleien Lisa.
Vorige donderdag, een speciale dag voor de kleintjes, en voor mij.
Een heuse fotoshoot, voor onze kleine fotomodelletjes.
Ze deden het zo goed, onze kleintjes!
Wat was ik trots op hen, mijn baby's..
Ze vonden het in begin wat raar, waren wat onwennig maar hoe hard deden ze hun best...
En kleine Lucky,
Die steelde de show...

Geniet gewoon van onze kleintjes...

Lucky...


Mama Anisha met babys Bali en Bibi



Onze kleine Lisa...






Bibi,
nog net geen 3 weekjes oud maar een echt model.


Baby Camille..



Prachtplaatje van prachtkittens!
Luca en Lisa!




Schattige Luca!


Knuffeltje Nala

Kleine spinnertjes Bali en Bibi,
bijna 3 weekjes oud en zoooo schattig.




En onze Delhi,
5 weekjes en net in opvang.
Ze is zo'n lieverdje.



Een hele dikke merci aan de fotografen voor deze leuke foto's !
En ...binnenkort nog meer mooie kiekjes...



Liefs,
Chantal

3 opmerkingen:

Shelby zei

Ik kom hier elke dag, ik heb zoveel respect voor wat je doet en ben zelf amateur fotografe, hoeveel keren heb ik het niet voelen "kietelen" om die schatjes te fotograferen, en deze van het blauw kruis ook... een ander heeft die chance gehad en het zijn prachtige foto's, echt !! Bravo! Mooie herrineringen voor jou ook hé? Tof! Ik hoop dat ze het allemaal goed stellen. Ik zou ze allemaal willen adopteren :) (Zelf heb ik 4 katten , 3 van 10 jaar en de jongste, een roste deugniet van 2 jaar. )Ik heb een zwakje voor Diesel, 'k hoop dat hij goed gaat. ;)

Beerens zei

Schitterende foto's zijn het geworden! Proficiat aan de fotograaf en de modelletjes. En vooral aan de mama die ervoor zorgt dat deze modelletjes stralen op de foto's. Zonder jou zouden deze kittens het niet halen, chapeau voor wat je voor hen doet.

Unknown zei

je had me zaterdag curieus gemaak met de aankondiging van iets speciaals, en inderdaad, het zijn schitterende foto's geworden