Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

vrijdag 30 juli 2010

speeltijd in de kittenopvang!




Dit is genieten!


Heerlijke tijden en zalige momenten met knuffelige en grappige kittentjes!
Ze zijn super, mijn kleine prutsen!

Fjura, Diesel, Inci en Lucky konden al naar hun eigen thuis.
Ze stellen het prima.
Ondertussen zijn ook Fleur en Frostie helemaal klaar om de grote stap te zetten.
En kleine Lisa mag straks met mama mee!







Eindelijk kan ik weer ten volle genieten van komische speelmomentjes en leuke kittenavonturen!
Eindelijk weer een huis vol leuke, vrolijke en spelende kleintjes!


Ze rennen het huis rond, zitten elkaar achterna, spelen met muisjes en balletjes en komen erna uitgeteld een plekje zoeken in onze armen.





Zo zou kittenopvang altijd moeten zijn!

En kleine katjes zouden steeds deze kansen moeten krijgen om op te groeien tot toffe en sociale kattepoezen.


Ook onze kleine Garfield speelt en rent ondertussen.
Hij is zo grappig, een modelbaby!
204 gram woog hij toen hij op 11 juli bij ons kwam.

Hij was piepklein maar dronk, pufte, plaste en ging weer flink slapen.







Ondertussen is hij bijna 4 weekjes oud.
Hij verkent zijn bench en begint te spelen. Sinds gisteren eet hij ook brokjes babycat (Royal Canin).

Hij is een echt liefje!



En ik ben supertrots op mijn lieve boumie!
Ik kan het zelf bijna niet geloven maar mijn doodziek katje speelt en spint!!

Hij was zo ziek, zo ellendig, zijn leven hing dagenlang aan een zijden draadje.


Twijfel, angst, zorgen voor dit kleintje.
Maar nu is het tij helemaal gekeerd!
Ik durf weer ademhalen, Boumie haalt het!
Hij blijft waarschijnlijk altijd wat manken maar hij heeft er niet echt last van.
Hij geniet en spint en ontdekt nu ook spelen en andere kittens.
En tranen staan in mijn ogen als ik hem de krabpaal op zie klauteren, traag maar hij geeft niet op.
Of als hij met grote vragende oogjes naast me staat, een smekende blik om eten of om een knuffel.
Volgende week controle onderzoek maar ik heb er vertrouwen in.
Wondertjes bestaan dan toch...

Geen opmerkingen: