Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

zondag 31 mei 2009

Zoals beloofd, eerste foto's van siku!


In primeur, de alleerste foto's van kleine Siku...



Klein maar dapper kereltje...
Hij is een heel flink schatje!

Liefst zit hij op je arm of rent hij achter je aan.
Hij moet nog even apart van de anderen blijven, gewoon uit voorzorgen want hij lijkt kerngezond.


En dit vindt hij net iets minder leuk...
Ik zal het geweten hebben, zo'n stemmetje...


Hij is een ongelooflijk lief en speels ding!
Gelukkig is het lang weekend en kan hij gewoon verwend worden, wat hij wel verdient na zijn avontuur.
Ook de andere kleintjes laten zich lekker verwennen!

Ze rennen en springen achter elkaar, speelgoedmuisjes of achter ons aan.





Zelfs de grote katten maken deel uit van hun speel- en leefwereld.
En dan, uitgeteld gaan ze lekker tegen elkaar aan slapen...
Ze zijn echt schattig!
En om af te sluiten met mijn wondertje op pootjes...
Figaro lijkt dit weekend een stukje beter, ik weet dat het een dubbeltje op zijn kant blijft, maar ben blij met elke dag!

En dus is het echt een genieten weekend voor hem en ons!
Hij komt heel vaak kleine beetjes eten, wast zich en zoekt de beste slaapplekjes uit.

En ook genieten van de buitenlucht zit er dit weekend in...

" Zelfs de kleinste kat is een meesterwerk..."

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo, ik ben de persoon die kleine Siku heb opgemerkt, ik was ook direct verkocht aan zijn lieve snoetje! Jammer genoeg kon ik hem niet houden,want woon namelijk op een appartement, Ik ben blij dat er mensen zoals jullie bestaan, ik weet nu dat het kleintje in goede handen is! Ik had het al Noukie genaamd :) Ben blij dat hij goed terecht is gekomen! Vriendelijke groeten Daphné en geef een dikke kus aan Siku!

Tamino zei

Dag Daphne,

Ik ben heel blij dat je je kleine vondeling op de blog terug vond!
Hij is echt een liefje!
Jammer dat ik niet wist dat jij hem al naampje had gegeven, zou het anders behouden hebben.
Ik hoop dat hij snel een leuke thuis vindt...
Siku stuurt je een dank-je-wel knuffel!

Unknown zei

Ik zou zeggen ik ga hem direct adopteren, maar een katje op een appartement gaat niet vind ik, ze hebben bewegingsvrijheid nodig!! Moest ik een huis hebben ik adopteer hem direct! Ook omdat het eerste contact met hem zo lief was, hij kwam direct aangerend, eerst wat weigerachtig maar daarna speels. Was er zo aan gehecht dat ik toch een traantje heb gelaten toen we hem meegaven,Laat zeker iets weten op je blogje hoe het met hem gaat!! Eventueel filmke :) ik volg je blog op de voet

Groetjes Daphné

Tamino zei

Daphne,
mail me eens op chantal.dhondt@fulladsl.be?
Dan praten we wat meer privé!
Ik wil je graag nog één en ander vertellen en vragen over kleine Siku.

Tot gauw!