Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

vrijdag 11 december 2009

Genieten van wonderkatjes...

Ze zijn zo mooi, mijn kleintjes!
Ik kan uren naar ze kijken...
Mona en Rudolf zijn niet te schatten!


Ze komen me altijd achterna en eisen hun plekje op schoot op...



Grappig hoor.
Kleine Jane wordt een flinke meid en Twinkietje is zo op haar hoede, ze leest gewoon van je gezicht wat je gaat doen.
Mini Nini is niet zo mini meer, ze is een dartele meid die heel goed weet wat haar favoriete slaapplekje is.



Mama May-Lin heeft ook haareigen lievelingsplekje gevonden.
Wat is dit een lieve kattin!
Ze is zo zacht, zo rustig en ze verdient zo veel liefde!
Bailey lijkt helemaal tot rust te komen.
Wat is hij een speciaaltje..;
Hij had een prachtige toekomstkans maar liet die liggen.


Ik wens hem een wondermooi leven toe, hij is mijn klein bangerikje maar ik hoop dat iemand door zijn schildje heen raakt.


Kort geleden waren we op bezoek bij Ludo's broer.
Farinelle (nu : Whappie) herken je niet meer!
Eerste foto's van hem in januari en februari 2009!


Hij is een heel mooie en zachte kater.


En kleine Whoopie (van 2008), die was toen net 1 jartje in zijn eigen gezinnetje.


Hij blijft een schatteke.


Al blijkt hij, als ik de verhalen mag geloven, eigenlijk een bang katje.


Niks van gemerkt hoor!

Ook mijn grote knuffels genieten van wat extra aandacht!
Alleen Swiffer lijkt minder goed, ze heeft dit af en toe wel eens maar nu ze 3 dagen niks eet begin ik me wel zorgen te maken.
Dus, morgen richting dierenarts!
Trouwens ook tijd voor herhalingsvaccintjes bij de groten...
En verder heel erg druk met de voorbereiding voor onze eerste kerstmarkt.
We vinden het best spannend en hopen jullie te ontmoeten.
Groetjes,
Chantal

Geen opmerkingen: