Kittenopvang Tamino : Wie zijn we en wat doen we?

Zorg voor kittens en de zwaksten onder de volwassen katten.

De katjes verblijven niet in het asiel maar worden ondergebracht in onze opvanggezinnen, tot ze groot en sterk genoeg zijn om geadopteerd te worden.

Opvang in gezinnen biedt een ongelofelijke meerwaarde voor deze kleine katjes!

De kleintjes groeien op in een warme en huiselijke sfeer, zonder stress, zonder tralies.

Op de leeftijd van minstens 9 weken, na vaccinatie en controle bij één van onze vaste dierenartsen worden de kleintjes uitgewuifd door hun opvanggezin en mogen ze hun valiesje uitpakken in hun definitieve adoptiegezinnetje.

Kittenopvang Tamino biedt elk katje de best mogelijke start voor een lang en gelukkig kattenleventje!

Onze pagina's :

Voorstelling van onze werking
Thuis gezocht voor onze opvangkatjes
Adoptienieuws
Onze regenboog
Verhalen uit de kittenopvang
Laatste kittenopvangnieuws
Onze opvanggezinnen stellen zich voor
Een katje in huis : praktische info

Links

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

Volg hieronder de verhalen uit de kittenopvang

zondag 17 oktober 2010

Valiesjestijd!


Dit weekend zijn heel wat valiesjes gepakt!
Heel wat kleine schattige katjes losgelaten!
Uitgezwaaid na een laatste zoen en een knuffeltje!
Op naar een eigen mooie en warme toekomst...
Naar een gelukkig kattenleventje vol liefde!
En steeds gaat een klein stukje van mij mee, ik zou niet anders willen, niet anders kunnen.
Maar ik ben dolblij dat mijn liefjes een eigen gouden mandje hebben, want dat is waar ik het voor doe!
Dit is waar de kittenopvang voor staat!

Kleine Joppe,
Wat was hij nog een piepklein manneke toen hij bij ons kwam!
Hij woog amper 200 gram, zijn oogjes waren pas open.
Nu straalt hij en knuffelt hij!
Hij is een superlief spinnertje!
Dag liefje,
wat ga jij verwend worden...

Noah, Niels en Nolleke.
Amper een paar uur op de wereld kwamen ze met hun mama in de opvang.
Ondertussen zijn ze groot en sterk en vol vertrouwen staan ze op eigen pootjes.
Ze kregen een warme basis, een solide start van hun leven.
Mama Toulouse deed het schitterend!
Haar kleintjes hebben we samen uitgezwaaid...
Nu gaan we op zoek naar een mooie thuis voor haar!
We willen haar het geluk schenken dat ze verdient!
Geen nestjes meer.
Geen honger meer.
Niet meer moeten leven op restjes!
Een eigen warme thuis!
Dat is waar we voor gaan.
Ook spinnertje Destiny heeft haar eigen geluk gevonden!
Ze is een spinnertje pur sang!
Ze spint al als je nog maar naar haar kijkt.
En zo heeft ze ook het hart van haar adoptiemama veroverd, met haar lieve snoetje, haar zachte gespin en haar vertederende blik...
Ze krijgt een leventje vol liefde en aandacht!
Vol knuffels en warmte!
Gered van de dood is dit het allermooiste wat haar kon overkomen!
Ze is het waard, ze is prachtig.

En zo wordt het hier thuis net even iets stiller...
Lang zal de stilte niet duren, daar ben ik van overtuigd!

Onze mooie maar verlegen Linde zoekt nog een eigen thuis!
Ze is een schatje maar wat timide van aard.
Toch gun ik haar een eigen plekje, een eigen thuis waar ze heerlijk verwend wordt!
En Boumie?
Hij is nu net 5 maandjes oud.
Wat gegroeid, heel erg speels en mijn eigen wondertje!
Hij blijft manken, zijn pootje lijkt iets korter te zijn.
Maar hij speelt en spint en geniet keihard van zijn leventje!
En ik ben doodgelukkig als ik naar hem kijk, ik ben zo blij dat hij een levenskans kreeg!
Hij is het zo waard!

Geen opmerkingen: